Vainion tehtävä kaupunginjohtajana päättyy toukokuun lopussa. Hän jatkaa kesäkuussa Päijät-Hämeen maakuntajohtajana.
Hyvät rovaniemeläiset,
on ollut ainutlaatuista saada toimia oman kotikaupungin kaupunginjohtajana. Olen tehnyt tätä työtä sydämestä — rovaniemeläisten hyväksi ja yhdessä rovaniemeläisten kanssa.
Haluan kiittää lämpimästi kaikkia yhteistyöstä, luottamuksesta ja kohtaamisista vuosien varrella. On ollut suuri kunnia tehdä tätä työtä.
Rovaniemi kulkee minulla aina mukana. Uskon vahvasti tämän kaupungin tulevaisuuteen.
Kiitos näistä vuosista ja kaikkea hyvää teille rovaniemeläisille!
Ulla-Kirsikka Vainio