Kehitä kirjastoa -asiakaskyselyn tuloksilla kehitetään osallistavaa sivustoa
Julkaistu 19.4.2022 16:20Oulun ja Rovaniemen kirjastoissa kysyttiin helmi-maaliskuussa 2022 asiakkailta, kuinka he mieluiten antavat palautetta – ja miten he haluaisivat mieluiten osallistua kirjaston palvelujen kehittämiseen.
Vastauksia kertyi yhteensä 154 kappaletta. Ja näin vastattiin:
- Mahdollisuus palautteenantoon on hyvin tärkeää tai tärkeää yli puolelle vastaajista.
- Alle puolet vastaajista oli antanut kirjastolle palautetta.
- Asiakkaat eivät toivo puhelimeen ladattavaa kirjaston palautesovellusta.
- Mieluiten palautetta annettaisiin suullisesti paikan päällä tai osallistumalla pieneen kyselyyn joko netin kautta tai paperilomakkeella.
- Palautetta ja vastausta toivottiin näkyviin anonyymisti kirjaston verkkosivuille.
Asiakkaiden vastaukset otetaan huomioon kehitettäessä verkkokirjastoon uutta osallistavaa sivustoa. Kiitokset vastanneille!
Jaa sivu