Etusivu>Palvelut>Uutisointi>Ajankohtaista>Tiedote esioppilaiden huoltajille kouluun ilmoittautumisesta
  • Palvelut
  • Y
  • Ä
Uutisointi

Tiedote esioppilaiden huoltajille kouluun ilmoittautumisesta

29.10.2019 16:00

Koulutuspalvelut tiedottaa huoltajia lapsen koulupaikasta ja kouluun ilmoittautumisesta sähköpostitse. Samassa yhteydessä huoltaja saa myös tunnukset Wilmaan, jossa ilmoittautuminen tehdään sähköisesti.

Kouluun ilmoittautumista varten lapsen nimi, osoite ja henkilötunnus sekä huoltajan tiedot siirretään varhaiskasvatuksen asiakastietojärjestelmästä perusopetuksen oppilastietojärjestelmään (POL 628/1988 41§). Järjestelmästä siirtyy yhden huoltajan tiedot. Tämä huoltaja lisää toisen huoltajan tiedot Wilmassa ilmoittautumisen yhteydessä. Wilma-tunnukset toiselle huoltajalle lähetetään keskitetysti ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen.

Pyydämme teitä tarkistamaan sähköpostiosoitteenne ja puhelinnumeronne 4.11.2019 mennessä.

Tiedon voi tarkistaa ja tarvittaessa korjata
- TietoEdussa omassa profiilissa (kunnallisten yksikköjen asiakkaat) tai
- Varhaiskasvatuksen sähköisessä asioinnissa (kunnallisten ja palveluseteliyksikköjen asiakkaat) http://www.rovaniemi.fi/fi/Palvelut/Lasten-paivahoito/Verkkoasiointi (linkki Nykyisille asiakkaille sähköiseen palveluun – Meidän perhe kohdasta Yhteystietojen muutos tai yläpalkista Omat tiedot; Korjaa tiedot tarvittaessa – valitse Lähetä).

Lisätietoja:
varhaiskasvatus.palveluohjaus(at)rovaniemi.fi, p. 016 322 6600